جنگل خودکشی، مکان انتقام ارواح!
نوشته شده توسط : مجله دلتا
جنگل‌های انبوه برای بعضی‌ها جایی دوست‌داشتنی و برای برخی دلهره‌آور به نظر می‌رسد. برای افراد دیگری جایی برای خودکشی است! جنگل خودکشی ژاپن یکی از آن مکان‌هایی در دنیا است که هر کسی جرأت نمی‌کند به آنجا برود؛ جایی که افراد زیادی در آن به زندگی خود پایان داده اند.
جنگل آئوکیگاهارا

جنگل آئوکیگاهارا در تاریخ و فرهنگ ژاپن به عنوان جایگاه ارواح معرفی شده و مهم‌‌ترین دلیل نامیدن آن به عنوان جنگل خودکشی، آمار بالای افرادی است که وارد جنگل می‌شوند و هرگز برنمی‌گردند. در این متن از مجله دلتا می‌خواهیم شما را با این مکان حیرت‌انگیز آشنا کنیم.

جنگل خودکشی

جنگل آئوکیگاهارا

آئوکیگاهارا پر از درختان درهم تنیده و شاخ و برگ‌های انبوه است که برخی به آن دریای درخت هم می‌گویند.

این‌جنگل که با نام «ایده آل ترین مکان برای مردن» نیز شناخته می‌شود، در ژاپن قرار گرفته و مقصدی است که افراد زیادی در آنجا خود را کشته‌اند و به عنوان دومین مکان مرگبار بعد از پل گلدن گیت شناخته می‌شود.

حقایق و داستان‌های زیادی درباره جنگل خودکشی نقل می‌شود که در ادامه آن‌ها را مرور می‌کنیم.

ژاپن

یکی از پرطرفدارترین مکان‌ها برای خودکشی

آمارهای متفاوتی درباره تعداد خودکشی‌های این جنگل وجود دارد و یکی از دلایل آن، وسیع و انبوه بودن جنگل است که باعث می‌شود تعدادی از اجساد پیدا نشوند. تخمین زده می‌شود سالانه حدود ۱۰۰ نفر در این جنگل اقدام به خودکشی می‌کنند.

مکان مرگبار

بالاترین آمار خودکشی در دنیا

خودکشی در ژاپن آمار بسیار بالایی دارد. برای مثال در سال ۲۰۰۹ تعداد خودکشی‌های ثبت شده به ۲۶۴۵ نفر رسید که ۱۵ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

رهاسازی پیرزن

توهم در جنگل خودکشی‌

بدون در نظر‌گرفتن شهرت این جنگل، اینجا یک مکان خطرناک برای گردش است. تنه و ریشه‌های درختان به خوبی در‌هم تنیده شده و پر از صخره و غارهای مخفی است. به علاوه، در‌هم تنیدگی درختان باعث شده سکوت وهم‌انگیزی بر جنگل مسلط شود.

توهم در جنگل خودکشی‌

افسانه رهاسازی پیرزن

اوباسوته روشی برای کشتن است که در زبان ژاپنی یعنی «رهاسازی پیرزن» و به عملی گفته می‌شود که در آن بستگان بیمار یا سالمند به کوه یا جاهای دوردست دیگر برده می‌شدند تا در اثر گرمازدگی، گرسنگی یا بی‌آبی بمیرند.

وجود ارواح مردگان

بعضی باور دارند ارواح کسانی که اوباسوته شده‌اند در جنگل حضور دارند و در حال گرفتن انتقامشان هستند. آن‌ها افرادی را که گرفتار غم و اندوه هستند به سمت جنگل جذب می‌کنند و می‌کشند.

افسانه رهاسازی پیرزن

با این که این جنگل برای خودکشی و مرگ شهرت یافته است اما یک پدیده شگفت‌انگیز طبیعی است. هنوز هم تعداد زیادی گردشگر برای تماشا و لذت بردن از کوه فوجی، درختان ۳۰۰ ساله و غار یخی نیروساوا وارد این منطقه می‌شوند.

جنگل آئوکیگاهارا جو ترسناکی دارد و همین باعث شده لوکیشن مناسبی برای فیلم سینمایی جنگل (The Forest) باشد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب کوهی که آدم می‌خورد را بخوانید.

دانلود اپلیکیشن

با مجله گردشگری دلتا همراه باشید.





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: