راز وهم‌آلود کلبه‌ وحشت انزلی!
نوشته شده توسط : مجله دلتا
بسیاری از افراد عاشق ماجراجویی در مکان‌های ترسناک و رعب‌آور هستند. شاید تاکنون نام کلبه وحشت انزلی به گوشتان نخورده باشد، اما باید بدانید که این مکان مخوف در دل جنگلی در نزدیکی صومعه‌سرا و بندرانزلی به باور بسیاری، محلی نفرین شده و ترسناک است.
کلبه وحشت انزلی

کلبه‌ وحشت انزلی یک مکان اسرارآمیز است که پشت آن ترس و راز پنهان است. در چند سال اخیر داستانهای زیادی از این کلبه نقل شده که مشخص نیست واقعیت دارد یا شایعه است؟! برای سر در آوردن از راز کلبه وحشت انزلی با مجله دلتا همراه باشید!

در جنگل اسرارآمیز هفت‌دغنان در نزدیکی بندرانزلی در استان گیلان، منطقه‌ای قرار دارد که سال‌هاست مقصد ماجراجویان و گردشگران بی‌شماری است.

کلبه وحشت

محلیان صداهای زیادی از این جنگل شنیده‌اند و می‌گویند بهتر است تا شب نشده این منطقه را ترک کنید. اگر برای تجربه‌ وحشت و دلهره به این ناحیه سفر کرده‌اید، به قسمت‌ شرقی روستا بروید، جایی که هوا ناگهان سنگین‌تر می‌شود و وجود کلبه‌ای متروکه و پرماجرا به سنگینی این فضا می‌افزاید.

داستان‌های کلبه وحشت انزلی

تصور کنید با چند نفر از دوستان خود قرار دارید شب را در کلبه‌ای مرموز وسط جنگل بگذرانید. شما می‌خواهید ثابت کنید اینجا هیچ خبری نیست. تاریکی مطلق جنگل، هوای مه آلود و مرطوب و انواع صدای جانداران محیط، به شما وهم و ترس خاصی القا می‌کند.

روستای هفت دغنان

شاید پشیمان شده‌اید که چرا اینجا آمده‌اید. نیمه‌های شب ، وحشتی عمیق از صداهای ناشناخته و ترسناک شما را احاطه می‌کند. ممکن است داخل خانه چیزی دیده باشید. دیگر جرات ماندن در خانه متروک را ندارید! این درست اتفاقی است که سال ۶۵ برای چهار دانشجوی پسر که پا به کلبه وحشت انزلی گذاشتند، رخ داد.

در سال ۱۳۶۵، برای اولین بار چهار پسر به این روستا رفته و تصمیم می‌گیرند که برخلاف تمام حرف و حدیث‌هایی که راجع به کلبه‌ وحشت هفت‌دغنان شنیده بودند، شب‌ را در این کلبه که مقصد گردشگری وحشت است، بمانند.

 

گردشگری وحشت

شب هنگام دو نفر از این چهار نفر به‌خاطر اتفاقی نامعلوم از کلبه‌ وحشت انزلی پا به فرار می‌گذارند، اما متاسفانه دو نفر دیگری که در آن جا می‌مانند، به سرنوشت غم انگیزی دچار می‌شوند. گویا یکی از آن‌ها در همان کلبه از ترس، جان خود را از دست می‌دهد که دلیل آن هنوز هم مشخص نیست و دیگری که زنده مانده بود، دیوانه می‌شود و هرگز دیگر به حالت عادی خود برنمی‌گردد.

داستان‌های کلبه وحشت انزلی

مرگ در کلبه متروک انزلی

به دلیل آوازه‌ای که کلبه وحشت انزلی پیدا کرده بود، سال ۶۹ چند نفر دیگر آماده ماجراجویی می‌شوند. این‌بار سه دختر تصمیم می‌گیرند تا به افسانه کلبه وحشت پایان دهند. با وجود اینکه آنها از ماجرای چند سال قبل و خطر احتمالی با خبر بودند، برنامه خود را پیاده می‌کنند.

به گفته مردم محلی دو روز بعد از ورود دختران به کلبه، یکی از آنها را شوکه شده و ترسان پیدا می‌کنند. با توجه به اشارات دختر، مردم متوجه کلبه می‌شوند و با صحنه‌ای دلخراش روبرو می شوند. دو دختر جان باخته بودند و علت مرگ ناشی از ایست قلبی و سکته تشخیص داده می‌شود.

مرگ در کلبه متروک انزلی

بر اساس نظر شاهدین، انگار دختران قبل از مرگ به یک نقطه مشخص به حالت چشم باز خیره بودند. چند روز پس از این حادثه، دختر سوم هم خودکشی کرد تا شوم بودن کلبه ادامه پیدا کند.

حرف‌هایی که در مورد این کلبه وحشت گفته می‌شود بسیار دور از ذهن است اما طبق نظر بسیاری از محلی‌ها، واقعیت دارد. با تکرار حادثه مرگ در کلبه وحشت بندرانزلی، پلیس این مکان را ممنوع اعلام کرد و تحت نظارت قرار داد تا از حوادث بعدی جلوگیری شود. با این اعمال فشار کسی اجازه ورود به این محل را ندارد.

حادثه مرگ در کلبه وحشت انزلی

پیشنهاد مطالعه: مطلب چیچن ایتزا، قربانگاه انسان‌ها به پای خدایان را بخوانید.

دانلود اپلیکیشن

با مجله گردشگری دلتا همراه باشید.





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: