مرداب ارواح، ترسناک‌ترین مکان دنیا
نوشته شده توسط : مجله دلتا
چه حالی می شوید اگر در قایق گردشگری‌تان باشید و ناگهان یک جسد خفه شده، آویزان قایقتان شود؟ می‌خواهیم به ایالت لوئیزیانا برویم. به مردابی رمزآلود و هراس‌آور در جنوب آمریکا.
مرداب مانچاک

امروز به سفری می‌رویم که باید همراهانی شجاع را با خود ببرید. جایی کاملا مرموز با چاشنی رعب و وحشت. مقصدمان مرداب ارواح یا مانچاک است که در لیست تورهای ۱۰ مکان ترسناک دنیا قرار گرفته است. با مجله دلتا همراه باشید برای رفتن به مرداب مانچاک در آمریکا که بسیار مرموز و ترسناک است.

مرداب ارواح

مرداب مانچاک، گورستان دسته جمعی لوئیزیانا

مرداب مانچاک یا مرداب ارواح که یکی از وحشتناک‌ترین مکان‌های دنیا است، درست در محل تلاقی دو رود می‌سی‌سی‌پی و ایبرویل، نزدیک شهر نیو اورلئان قرار دارد.

می‌گویند این مرداب، گورستان دسته‌جمعی صدها تن از مردم آن محله است. درختان سر به فلک کشیده که در همسایگی ریشه‌هایشان جسد‌های خفه‌شده آرمیده‌اند. داخل این تالاب دلهره‌آور پر از تمساح و جنازه است.

مرداب مانچاک لوئیزیانا

افسانه‌هایی درباره گذشته این مرداب وجود دارند که این مرداب را در طول زمان ترسناک‌تر کرده است.

جولیا برون، راهبه‌ای که مرداب مانچاک را نفرین کرد

آمریکایی‌ها معتقد هستند که مرداب مانچاک طلسم شده است. شبح سفید یا جولی سفید نام‌هایی است که توسط مردم روستاهای اطراف مرداب، به جولیا برون نسبت داده شده است. او راهبه‌ای بود که در زمان درماندگی و بیماری اهالی دهکده، یاری‌رسان آن‌ها بود.

جولیا برون به‌دلیل ناسپاسی‌های مردم در برابر کمک‌هایش، کم‌کم شروع کرده بود به تند‌خویی با مردم و برایشان پیش‌بینی‌های وحشتناکی می‌کرد که همه‌شان بعد از مدت زمان کمی به واقعیت می‌پیوست و به همین دلیل مردم فکر می‌کردند که او ساحره است.

گورستان دسته جمعی

بد‌رفتاری‌ها و پیش‌بینی‌های ناخوشایندی که به زبان می‌آورد، دلیل نفرت مردم از وی بود. در روز ۲۸ دسامبر سال ۱۹۱۵ آخرین پیش‌بینی و یا نفرین جولی به حقیقت پیوست.

مردم آمریکا معتقدند که نفرین جولی سفید باعث شده که آب، پشت پل مانچاک که یکی از بزرگترین پل‌های جهان است جمع شود تا ناگهان سیلی جاری شود و همه اهالی روستا‌های مجاور مرداب را یکباره به قتل برساند.

مرداب

افسانه گرگینه

برخی از مردم آمریکا افسانه‌ای دیگر را بیان می‌کنند. حاکی از آن که اطراف مرداب، جانوری خونخوار با ارتفاع ۳ متر وجود دارد. جانوری که سری شبیه به گرگ یا سگ دارد. هیکل درشت و انسانی، دندان‌هایی برنده و تیز و چشمانی خون آلود.

آمریکایی‌ها این حیوان را روگارو می نامند. افسانه حاکی از آن است که روگارو فردی است که سال ها قبل به دست یک جادوگر نفرین شده است که با خوردن یا گاز گرفتن انسانی دیگر، می‌تواند نفرینش را به دیگران منتقل و خودش را رها کند.

10 مکان ترسناک دنیا

حقیقت گورستان مرداب مانچاک

همه این افسانه‌ها می‌توانند حقیقی یا دروغ باشند. اما چیزی که قطعی است، وجود صدها جسد در این مرداب و وحشت‌آور بودن آن مکان است.

تنها دلیل منطقی و علمی که می‌توان برای این پدیده در نظر گرفت، وقوع طوفانی سهمگین در ایالت لوئیزیانا آمریکا است که همزمان با مرگ جولیا برون، جان ۳۵۰ نفر از مردم آن منطقه را هم گرفت.

طلسم شده

گاهی حوادث آنقدر تلخند که مردم دوست ندارند حقیقت را بپذیرند و ترجیح می‌دهند به جای پذیرفتن واقعیت، افسانه‌ها و خرافات را باور کنند. این ترجیح به پذیرفتن افسانه‌ها به جاذبه‌ای خاص برای علاقه‌مندان به گردشگری سیاه تبدیل شده است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب جاده‌ای که روی درختانش روح زندگی می‌کند را بخوانید.

دانلود اپلیکیشن

با مجله گردشگری دلتا همراه باشید.





:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: