آغاز ثبت نام مسکن ملی برای تهرانی ها
نوشته شده توسط : مجله دلتا
بنا بر اعلام وزارت راه‌ و‌ شهرسازی ثبت نام مسکن ملی برای متقاضیان استان‌ های تهران، قزوین و البرز از روز شنبه ۳۰ آذرماه 98 آغاز می‌شود.
ثبت نام مسکن ملی

۶ مرحله ثبت‌نام مسکن ملی در بیش از ۲۸ استان تا روز جمعه پایان خواهد یافت و هفتمین مرحله از ثبت‌نام مسکن ملی برای متقاضیان استان‌های تهران، قزوین و البرز از روز شنبه ۳۰ آذر آغاز می‌شود.

به گزارش مجله دلتا  محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه‌ و‌ شهرسازی با اعلام این خبر گفت مردم می‌توانند از روز شنبه ۳۰ آذر با ورود به سامانه tem.mrud.ir در این طرح ثبت نام کنند.

محمودزاده افزود: برای استان تهران در ۱۳ شهر شامل، شهریار، ورامین، پاکدشت، قرچک، اسلامشهر، رباط‌کریم، پیشوا، دماوند، کیلان، شریف‌آباد، فرون‌آباد، فیروزکوه و صفادشت و چهار شهر جدید پردیس، پرند، هشتگرد و ایوانکی، ظرفیت ثبت‌نام تعریف شده است. همچنین متقاضیان استان البرز در شهرهای نظرآباد، اشتهارد و شهر جدید هشتگرد و همچنین متقاضیان استان قزوین در شهرهای قزوین، آبیک، الوند، تاکستان، اقبالیه، بویین‌زهرا، اسفرورین، خرمدشت، محمودآباد نمونه و بیدستان ظرفیت در نظر گرفته شده است و مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه در طرح اقدام ملی ساخت و عرضه مسکن ثبت نام کنند.

محمودزاده، همچنین از آغاز مرحله دوم ثبت‌نام این طرح در پنج استان کرمان، هرمزگان، اصفهان، زنجان، خراسان جنوبی از روز شنبه خبر داد و افزود: با توجه به تقاضای بالا و استعداد این استان‌ها در تامین زمین، مرحله دوم ثبت‌ نام طرح اقدام ملی مسکن در این پنج استان نیز هم‌زمان با مرحله پایانی مرحله نخست طرح انجام می‌شود و متقاضیان برای ثبت‌نام و اطلاع از اینکه در کدام شهرستان‌ها ظرفیت مجدد ایجاد شده است باید به سامانه مراجعه کنند.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی، ظرفیت قابل‌توجهی از طرح اقدام ملی ساخت و عرضه مسکن به استان تهران اختصاص داده شده است.

شایان ذکر است سایت مسکن ملی فعلا برای مردم تهران، شهرهای پرند و پردیس را به عنوان محل ساخت خانه‌های طرح اقدام ملی معرفی کرده است اما این احتمال وجود دارد که در شهرهای اندیشه ،دماوند، اسلامشهر و شهریار نیز مسکن ملی ثبت نام شود.





:: برچسب‌ها: دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: