حتی ارواح هم جرئت نزدیک شدن به این مترسک‌ها را ندارند!
نوشته شده توسط : مجله دلتا

درست است که کشور کامبوج زیبایی و آرامش دل‌فریبی دارد. اما گاهی در میان این طبیعت سرسبز به موجوداتی برمی‌خوریم که کمی ترسناک به نظر می‌رسند!

مترسک های ترسناک کامبوج

این موجودات که در نگاه اول آن‌ها را با انسان‌های خبیث اشتباه می‌گیریم، در واقع مترسک‌هایی هستند که طبق یک رسم و رسوم قدیمی نه در مزرعه‌ها بلکه در جلوی خانه‌ها قرار داده می‌شوند. با ما در مجله دلتا همراه باشید تا از مترسک های ترسناک کامبوج بیشتر بدانید.

مترسک های ترسناک کامبوج

مترسک‌ها معمولا چهره‌ای ترسناک دارند. اما در کامبوج مترسک‌هایی به اسم «تینگ مونگ» وجود دارند که از هر مترسکی که تا به حال دیده‌اید ترسناک‌تر هستند. جالب است بدانید در دست این مترسک‌ها اسلحه‌های واقعی و یا سلاح‌هایی مثل نیزه قرار دارد! البته این مترسک‌ها با دیگر مترسک‌های دنیا یک فرق اساسی هم دارند و آن این است که به جای پرندگان ارواح شیطانی را می‌ترسانند. مترسک‌ها معمولا در مزارع قرار دارند تا از محصولات روستاییان مراقبت کنند اما در بعضی از روستاهای کامبوج آن‌ها را در جلوی خانه‌ها، دروازه‌ها و یا در مسیر باغ‌ها می‌بینید.

در بعضی از مناطق روستایی این کشور به قدرت ارواح در زندگی اعتقاد دارند. برای همین از قدیم رسم بر این بوده که مترسک‌هایی اندازه انسان درست‌ کنند و آن را در نزدیکی خانه‌ها قرار دهند. مترسک‌های ترسناک در واقع نگهبان‌هایی هستند که ارواح شیطانی را دور می‌کنند و اهالی خانه را در برابر بیماری و مرگ در امان نگه می‌دارند.

خیلی از اهالی این روستاها معتقدند که در درون این مترسک‌ها نیروی قدرتمندی وجود دارد که می‌تواند از ورود این ارواح به داخل خانه جلوگیری کند. جالب است بدانید که حتی برای قدرتمند کردن بیشتر مترسک‌ها در دست آن‌ها اسلحه‌های واقعی و یا غیرواقعی قرار داده می‌شود. چون به عقیده آن‌ها، با این کار حتی بدترین ارواح هم جرئت ندارند که به این مترسک‌ها نزدیک شوند.

پیشنهاد مطالعه: شما را دعوت می‌کنیم به مطالعه مطلب ارزشمند راز ترسناک دریاچه ارواح در ایران چیست؟





:: برچسب‌ها: مجله دلتا,مجله گردشگری دلتا,جاذبه گردشگری,مترسک ترسناک ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: