عجیب‌ترین خانه‌های دنیا که شما را شوکه می‌کنند
نوشته شده توسط : مجله دلتا

زندگی در عجیب‌ترین خانه‌ها گاهی به مذاق بعضی‌ها خوش می‌آید! در واقع بسیاری از انسان‌ها برای متفاوت بودن با دیگران، خانه‌های خود را در مکان‌هایی که به عقل هیچ کسی نمی‌رسد، بر پا می‌کنند.

عجیب ترین خانه های دنیا

خانه‌های عجیب شاید ما را به یاد عجیب بودن دکوراسیون آن‌ها یا عجیب بودن مکان ساخت آن‌ها یا حتی اندازه آن‌ها بیندازد. در این مطلب از مجله دلتا شما را با عجیب ترین خانه های دنیا آشنا خواهیم کرد.

عجیب ترین خانه های دنیا

خانه‌ای بالای صخره‌‌ها در میان دریا

یکی از عجیب‌ترین خانه‌ها بر بالای صخره‌‌ها ساخته شده است. این خانه بر روی کوه مقدس کو تاپو در تایلند است. این جزیره به جزیره جیمز باند نیز معروف است.

خانه های عجیب دنیا

خانه‌ای در میان رودخانه

خانه‌ای بر روی صخره‌ای در میان رودخانه درینا Drina River در نزدیکی شهر صربی غربی بجینا باستا Bajina Basta در حدود ۱۶۰ کیلومتری بلگراد ساخته شده است.

خانه های عجیب

خانه یا هواپیما!

یکی از عجیب‌ترین خانه‌ها یک هواپیما است! امروزه از گوشه و کنار دنیا، خبرهای بسیاری راجع به تبدیل لاشه‌های هواپیما به خانه می‌شنویم. اما این خانه هواپیمایی یکی از بهترین و تمیز‌ترین آن‌ها است. این خانه در یکی از روستاهای میزیارا در لبنان قرار دارد. این خانه در اصل یک هواپیمای ایرباس ۳۸۰ است. روستای میزیارا Miziara به آثار تاریخی و ویرانه‌های خود از دوران مصر باستان، روم باستان و همچنین این خانه عجیب افتخار می‌کند.

بناهای عجیب

خانه خورشیدی

از عجیب‌ترین خانه‌ها می‌توان به هلیودوم The Heliodome اشاره کرد. این خانه یک بنای هماهنگ با اقلیم درکراسویلر، شهری در شرقی‌ترین منطقه فرانسه است که در سال ۲۰۱۱ ساخته شد. این خانه شبیه به یک ساعت آفتابی غول پیکر طراحی شده است که زاویه‌ای مناسب با خورشید می‌سازد تا از انرژی خورشیدی بهترین بهره را ببرد. زاویه این خانه با حرکت خورشید تغییر می‌کند.





:: برچسب‌ها: مجله دلتا,مجله گردشگری دلتا,جاذبه گردشگری ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: