بهترین مدل کلاه زنانه مجلسی
نوشته شده توسط : مجله دلتا

همان‌گونه  که می‌دانید مد هر چند سال یکبار دوباره تکرار می‌شود و این بار در دهه ۸۰  میلادی کلاه زنانه توسط پرنسس دایانا به صدر فهرست لیست اکسسوری زنانه راه  یافت.

کلاه زنانه مجلسی

کلاه زنانه دارای انواع مختلفی است مانند: کلاه مجلسی و کلاه بافتنی و … در این مطلب مجله دلتا تاریخچه کلاه زنانه و معرفی بهترین مدل کلاه زنانه مجلسی را به عنوان یک  اکسسوری کاربردی در مجالس به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

تاریخچه کلاه زنانه

تاکنون  دو نقاشی با کلاه زنانه در جهان یافت شده است که یکی از این نقاشی‌ها  مربوط به زنان مصر باستان و دیگری نقاشی سردیس بوده است. هر چند تقریبا در  نقاط مختلف دنیا از جمله ایران کلاه زنانه وجود داشته است، اما بررسی‌های  تاریخی نشان می‌دهد که اولین کلاه زنانه توسط فرانسویان طراحی و مورد  استفاده قرار گرفته شده است.

استفاده  از این اکسسوری زنانه تا مدت‌ها به عنوان یک قانون جدا نشدنی از استایل  خانم‌ها بود، تا جایی که عدم استفاده از آن نشان دهنده عدم رعایت نظم، فقر و  … بود. البته این رسم همزمان با شروع جنگ‌های جهانی به پایان رسید. اما  همان‌گونه که می‌دانید مد هر چند سال یکبار دوباره تکرار می‌شود و این بار  در دهه ۸۰ میلادی توسط پرنسس دایانا به صدر فهرست لیست اکسسوری زنانه راه یافت.

بهترین مدل کلاه زنانه مجلسی

میدلتون  در شهرستان برکشایر بزرگ شد. پس از اتمام مدرسه به کالج مارلبرو رفت و پس  از آن وارد دانشگاه سنت اندروز شد. در آنجا با شاهزاده ویلیام که او نیز در  ۲۰۰۱ مشغول درس خواندن در آن دانشگاه بود آشنا شد. با آغاز رابطه این دو  نفر، رسانه‌ها هم لحظه به لحظه آنها را زیر نظر داشتند. او بخاطر سلیقه  خوبش در مد مورد تحسین قرار گرفت. همچنین در لیست خانم های خوشتیپ نیز قرار  دارد.

کلاه زنانه مجلسی رنگ روشن

شاید  در دنیای امروزی کمتر کسی را پیدا کنیم که مانند کیت میدلتون کلاه زنانه  یا بهتر است بگوییم کلاه مجلسی زنانه بر روی سر قرار دهد، استایل و نحوه  لباس پوشیدن او که همواره مورد توجه رسانه‌ها و هوادارانش بوده است. در  ادامه مدل های کلاه زنانه را می‌بینید.

کلاه زنانه مجلسی سرمه ای

کلاه زنانه مجلسی قهوه ای

کلاه زنانه مجلسی مشکی صورتی

همچنین بخوانید:

شال و روسری را متناسب با تیپ خود ست کنید! 

سرهمی زنانه را چگونه ست کنیم؟ 

چند مدل کیف دستی زنانه برای پاییز 

با اکسسوری استایل بهتری بسازید! 

روش‌های مختلف استفاده از کمربند زنانه! 

با مجله مدو زیبائی دلتا همراه باشید .





:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: